Saturday 8 December 2012

MASA MENJAHIT TIBA LAGI 2





Hari ni umpama perintah berkurung bagi ku.  Apa taknya tak keluar bilik aku hari punya tekun menjahit abu anak2 dara aku utnuk melaram dimajlis perkahwinan sepupu mereka nanti.... Penuh dengan prada daripada baju di seluruh bilik jahit aku...Janji dgn anak bogNsu untuk keluar membeli baju pun tak jadi, memang perangai aku, lagi tak siap tak pi mana la.  Bila dah siap baju mereka tu, ..hah apa lagi ngeyih sampai ke telinga la....

Inilah hasil perintah berkurung aku hari ni..... Tadaaaa......Mesti histeria punya yang sorang lagi tu bila tengok....


Ni la baju yang dah hampir siap tu......

Yippie turut menemaniku....ala kesiannya habis badan dia ada kilat-kilat....cantikkkkk..... 

2 comments:

  1. agagaga!!i pun nakkk..mama kna buat triple baju utk angh ok..sbb angh x dpt pkai bju nih..T_T..
    btw..ipie ttp cute miut tiut..awwww...rindunya yipie..='(

    ReplyDelete
  2. Hahaha....agagaga....no prob.... Balik la dulu ya....

    ReplyDelete