Friday 7 December 2012

MASA MENJAHIT TIBA LAGI

Pagi tadi baru aje hantar suami ku ke Jeti untuk ke pertandingan memancing Psk Bara di Satun Thailand.  Didoakan semoga team kami selamat pergi dan selamat kembali.

Sunyi rasanya...dalam tercari-cari apa nak buat untuk mengisi kesunyian ini, teringat la pulak baju-baju yang belum dijahit....good idea...

Tadaaaa...aku kembali menjahit baju...Bukannya apa ni khas utk persiapan kenduri anak saudara aku la Azida pada 23 Dis ni.  Kalau tak hari raya, mesti untuk kenduri ka atau pun dinner aje... baru la aku bertapa dalam bilik jahit aku ni....Hari cuti cam ni la baru ada masa nk menjahit...kalau hr kerja susah la ckit.
Tema untuk hari kenduri nanti warna peach. Mak aiii... Berkelip2 la anak aku nanti....jangan silap pengantin sudah....

Kesian Angah tak termasuk dalam ni...sorry asa next time plak...Alamak baju untuk hari akad nikah pun ada tema la warna gray /hitam...Baju apa nk pakai aaa...malas rasa nak pi cari lagi baju ni...Tak pa kita jahit dulu baju ni...yang kain belakang kira la....

Baju Ayong dan E'en dalam proses, mudah2an sempat...

2 comments:

  1. cantiknyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!! nak jugak kain mcm 2.. ='(

    ReplyDelete
  2. Hahaha.....awat panjang sangat....lebih panjang dari kain ela tu.....nati kita cari yg lain pulak nuuuuu,..

    ReplyDelete